Застраховане на предметите

Нашата цел е да създадем общност, в която хората могат спокойно да разменят своите вещи. Въпреки това, винаги ще съществува риск от повреда, загуба или кражба на предмет.
Затова, всеки предмет, който Вие давате чрез платформата Рент Мейт е застрахован и нашия екип е на постоянно разположение при евентуални казуси.

Най-важното:

Ако имате собствена търговска застраховка сте длъжни да заявите това, преди да заявите иск към Рент Мейт. Ако вашата претенция е отхвърлена по някаква причина, можете да се възползвате от застраховката на Рент Мейт.

Вашите артикули са застраховани до стойността, която сте заплатили за тях (цената на която сте закупили продукта по касов документ). Рент Мейт запазва правото си да прецени дал ида изплати стойността на предмета или да го замени със същия, но ние винаги ще се стремим да задоволим очакванията Ви.

Моля, също имайте предвид, че Рент Мейт не застрахова забавене на връщането на предмет и съответните такси за наем. Ако се случи забавяне на връщането на предмета и вземащия откаже да плати доброволно допълнителните такси, ние ще направим всичко възможно, за да възстановим тези такси от ваше име.

За повече информация, ето отговори на често задавани въпроси:

1. Имам ли право на иск за изплащане на цената на предмета ми при повреда или кражба?
За да имате право на иск, трябва да отговаряте на следните изисквания“ - Не съм бил осъждан или обвинен в каквото и да е престъпление, различно от престъпленията, свързани с моторни превозни средства през последните 5 години.
- Никога не съм бил подчинен по производство по несъстоятелност.
- Никога не съм получавал отказ от застраховка.
- През последните 5 години не съм направил повече от две застрахователни искания.

2. Какво трябва да направя преди и след наемането?
Уверете се, че правите следното:

- Направете снимки или видеоклип на предмета си, преди да го дадете под наем. Те трябва да бъдат с времеви отпечатък(timestamp), затова препоръчваме да ги вземете на смартфон, чиито времеви марки са автоматично шифровани. Или можете да правите снимки в това приложение.
- Ако предметът Ви има основна функция, трябва да направите видеоклип, в който се вижда че тази функция работи. Например, ако това е бормашина - видео как машината работи. Или ако вентилатор, видео и звук , докато работи. По този начин, ако няма видими външни повреди, но предмета не работи, можете да докажете, че е работил непосредствено преди предаването под наем.
- Ако вашият предмет е върнат повреден, трябва да ни уведомите в рамките на 24 часа след крайната дата на наема.
- Уверете се, че всички части от даден предмет, които давате под наем са описани в описанието на предмета. Ако не са, те не са застраховани.
- Уверете се, че можете да намерите доказателство за покупката на вашите предмети, които ще са необходими за успешни искове.